Aby zamówić napisz na sklep@esterydy.pl lub [wyślij wiadomość poprzez formularz tutaj]
Aby zamówić napisz na sklep@esterydy.pl (wysyłka w cenie) [wyślij wiadomość]

Jak radzi trenować Jason Blaha? - zł


Zapoznaj się z planem treningowym, który został opracowany przez Jasona Blaha. Zawsze rozważałeś to, czy nie rozpocząć przygody w sportach związanych z podnoszeniem ciężarów? Być może chciałbyś po prostu zwiększyć objętość swoich mięśni, nabrać odrobinę więcej siły, a równocześnie zapoznać się przy tym z podstawami fitnesu? Skorzystaj z technik treningowych znanych pod nazwą ICF, które zostały opracowane przez Jasona. Jeżeli poszukujesz równomiernego rozwoju swojej sylwetki wraz z powiększeniem siły ICF jest rodzajem treningu, którego szukasz. Jesteś nowy w świecie siłowni? Chciałbyś poznać tajniki rozbudowania swojego ciała, czy też po prostu nabrać więcej krzepy? Najprawdopodobniej nie masz jeszcze pomysłu na to od czego zacząć. Program treningowy, który Jason zaproponował miał swoje początki już dekady temu. Był on niezwykle dobrze dostosowany do każdej osoby, która poszukujesz sposobu na rozpoczęcie swojej przygody w świecie budowania umięśnionej sylwetki o niskim indeksie tłuszczowym. Ideałem całego systemu jest zwiększanie objętości masy mięśniowej organizmu bez nabierania dodatkowego tłuszczu, co czyni ją świetną metodą na wdrożenie się w sporty sylwetkowe. Przyjrzyjmy się zatem temu kim dokładnie jest sam Jason i jak ma wyglądać proponowany przez niego plan rozbudowy sylwetki.   Czym jest rutynowy trening 5X5? Z pewnością całe mnóstwo osób nawet tych niezrzeszonych w żaden sposób z kulturystyką, czy też bezpośrednio sportami siłowymi wpadło niejednokrotnie na burzę internetową, którą wywołało propagowanie treningu 5X5. Tak naprawdę plan uproszczony do trzech ćwiczeń, którymi są – przysiady ze sztangą, wyciskanie na ławce i martwy ciąg był latami popularyzowany przez wszystkich sportowców aspirujących do miana strongamana. Nie był to jednak pierwszy raz kiedy rodzaj tego treningu stał się popularnym. Reg Park będący za swoich czasów znanym kulturystą i aktorem, ten sam, który zagrał Herkulesa w filmie wyprodukowanym w latach 60, był pierwszą osobą, która postanowiłą opublikować rodzaj tego treningu. Od kiedy złota era budowania masy mięśniowej zagościła na salonach rodzaj tego typu życia pojawiał się w planach coraz to większej liczby osób. Klasyczny, rutynowy trening 5X5 znany wielu osobom dzisiejszego dnia, w tamtych czasach dopiero zaczynał eoluować co charakteryzowało się wówczas dodawaniem większej ilośći ćwiczeń, zwiększaniem wymagań objętościowych i wytrzymałościowych, czy też dodawanie intensywności podczas opracowanych już planów gotowego treningu. Cała klasyka i piękno planu tkwią w jego prostocie. Wszystko zawsze składa się do pięciu setów i pięciu powtórzeń fundamentalnych ćwiczeń w postaci wyciskania sztangi na ławce, przysiadów ze sztangą i martwego ciągu. Trening ICF udoskonala klasyczny 5X5 dodając do niego więcej podpunktów, których należy się trzymać podczas ćwiczeń. Cały zamysł polega na zaangażowaniu większej ilości siły i wykrzesaniu z zawodnika poddającego się treningowi większego potencjału, w jak najkrótszym możliwym czasie. Należy pamiętać o tym, że mimo nastawienia na rozbudowę siły, cały proponowany ICF znany nam dzisiejszego dnia zachowuje wszelkie zasady rozbudowywania “czystej” masy mięśniowej. Tłumacząc wszystko innymi słowy – podczas tego treningu będziesz skupiał się rzecz jasna na pięciu setach i pięciu powtórzeniach klasycznego 5X5, po których przejdziesz jednak na zdecydowanie mniejszą ilość setów, zwiększając przy tym powtórzenia. Cały zabieg ma za zadanie wyodrębnić możliwości wykorzystania pełnego potencjału mięśnia, który pod wpływem tak ogromnego wysiłku zostanie maksymalnie pobudzony do wzrostu. Wyizolowane w ten sposób partie mięśniowe będą miały możliwości o wiele szybszego wzrostu, przy równoczesnym rozwoju siły osoby podejmującej się metody treningowej co przynosi dużą ilość efektów podczas wykorzystania optymalnej ilości czasu na sam trening. Zatem kim właściwie jest Jason Blaha i dlaczego postanowił on podjąć się stworzenia tego rodzaju programu, jak i udostępnienia go mediom? Usprawniony system ICF 5X5 znany nam dzisiejszego dnia w opisanej powyżej odpowiednio zoptymalizowanej formie został upubliczniony przez amerykańskiego youtubera zajmujący się udzielaniem porad dotyczących fitnessu – Jasona Blaha. Zaadaptował on klasyczny trening stosowany przez siłaczy kilka dekad temu i usprawnił on daną wersję pozwalając na więcej udogodnień treningowych, więcej możliwości związanych z dopasowaniem treningu pod indywidualne zapotrzebowanie użytkowników, które umożliwiają ogromne rezultaty w zwiększeniu siły. Głównymi powodami zmodyfikowania treningu 5X5 przez Jasona Blaha była jego chęć pomocy dla początkujących adeptów sportów siłowych. Dzięki wielu odstępstwom od klasycznego podejścia oferującego twarde przywiązanie do konkretnych modelów treningowych Jason sprawił, że tego rodzaju ćwiczenia stały się o wiele bardziej sprzyjające dla osób, które poszukują możliwości na rozpoczęcie treningu, jednak nie mają jeszcze pomysłu na to, jak odnaleźć się w świecie kulturystyki. Mimo tego, że cały plan został skontruowany niezwykle solidnie nie należy omieszkać powiedzenia o tym, że jest on niezwykle podobny do reszty planów wzorujących się na znanym w latach 60 klasycznym treningu 5X5. ICF 5X5 Jasona wywołało ogromne kontrowersje w świecie internetowym, co sprawiło, że niektórzy niezbyt przychylnie podeszli do samej postaci Jasona, jak i oczywiście w tym wypadku do jego porad i rozkładów treningu. Głównymi powodami dla, których społeczność online interesująca się światem fitnessu nie darzy Jasona zbyt dużym zaufaniem są niepewne fakty dotyczące jego przeszłości. Mianowicie Jason Blaha jako postać poruszająca się wprawnie po amerykańskiej stronie youtub’a wiele razy obwieszczał wszystkim o swoich niezwykłych umiejętnościach. Miał on bowiem wygrać mistrzostwa w sportach sylwetkowych i być przy tym mistrzem bliżej nieokreślonych sportów walki. Całość została owiana sporą tajemnicą i pejoratywnym podejściem komentujących z uwagi na to, że nie można w żaden sposób zweryfikować tych informacji. Dla podsumowania powyższych informacji i postawienia jasnego punktu odniesienia co do postaci Jasona należy powiedzieć, że jego program treningowy jest jak najbardziej godny pochwały i nie podlega uszczerbkom w postaci skuteczności, jednak sam Jason Blaha jako twórca na youtubie został postawiony w ogniu pytań i negatywnych opinii na portalu samego youtube’a, jak i nawet komentującej wydarzeń w internecie społeczności znanego wielu osobom forum Reddita. Jakie korzyści płyną z korzystania z treningu Jasona ICF 5X5?     Przedyskutujmy zatem co stoi za realnymi korzyściami płynącymi z korzystania z metody treningowej Jasona Blaha.   Zbudowanie solidnych podstaw: Trening ten jest doskonałym przykładem tego, jak początkujący karierowicze na siłowni powinni rozpocząć swoją drogę i wdrożyć się w podnoszenie ciężarów. Oferuje on bowiem wszelkie niezbędne podstawy, których opanowanie zapewni nam możliwość rozbudowy całego ciała za pomocą kompleksowej metody treningowej. Głównym atutem podczas ćwiczeń ICF 5X5 jest bezpieczeństwo, o które warto zadbać w szczególności w przypadku wykorzystania tej metody przez nowicjuszy. Kontuzja może przekreślić całkowicie naszą drogą sportową, dlatego warto zadbać o aspekt bezpieczeństwa, który zapewni nam ICF, dzięki swoim nieinwazyjnym metodom przy zachowaniu odpowiedniej techniki podczas podnoszenia ciężarów. Rozbudowania czystego umięśnienia: Czyli w zasadzie absolutna podstawa i to na czym zależy każdemu kto wybiera się na sale treningową. Badania naukowe niejednokrotnie udowodniły, że oferowane przez metody 5X5 treningi obwodowe oferują pobudzenie nerwu mięśniowego na niezwykle wysokim poziomie. Oznacza to, że metoda ta jest jedną z najbardziej optymalnych jeżeli nasz tryb życia pozwoli nam na zapewnienie sobie odpowiedniej diety i ilości odpoczynku co finalnie przełoży się na o wiele szybsze budowanie tkanki mięśniowej wolnej od tłuszczu. Przybliża nas to zatem w krótkim czasie do naszej wymarzonej sylwetki. Przyrost siły na wysokim poziomie: Któż chciałby marnotrawić swój czas, w dodatku poświęcany na wyczerpujące treningi? Metoda ta ma do zaoferowania kolejny pozytywny aspektem, którym zdecydowanie jest szybki przyrost siły wielu partii mięśniowych. W danym treningu skupimy się zarówno na tworzeniu bodźców dla dolnych partii, jak i górnych. Powtarzalność ćwiczeń przy równoczesnym dobrze rozłożonym wysiłku dla mięśni pozwoli rozciągnąć je do granic możliwości, a mimo to zachować odstępy czasu niezbędne do ich regeneracji, dzięki czemu możemy odnotować niezwykle szybki i zauważalny przyrost siły. Pozwoli nam to w krótkim czasie przejść na kolejny poziom w postaci większych i bardziej wymagających ciężarów w trakcie treningu.   Jesteś zainteresowany treningiem metodą Jasona? Poznaj zasady, których kategorycznie należy przestrzegać:   Po pierwsze i najważniejsze – jakość, nie ilość Skupiając się na niskich ilościach powtórzeń, przy czym na większej ilości serii musimy skupić się przede wszystkim na technice podczas wykonywania danego ćwiczenia. Jest ona niezwykle ważna, ponieważ nie tylko uchroni nas przed kontuzjami, ale także zapewni optymalne rezultaty, o które każdy z nas walczy podczas ćwiczeń. Używaj dużego obciążenia Pomyśl nad tym chwilę. Jeżeli zamierzasz przejść na większy ciężar, kiedy powinieneś to zrobić? Na początku swoich ćwiczeń, czy też na końcu, gdy będzie brakowało paliwa twojemu organizmowi? Odpowiedź jest prosta. Dlatego też trening ICF 5X5 Jasona tak doskonale nadaje się do pobudzenia mięśnia do wzrostu i zwiększenia jego siły, dzięki naturalnemu wykorzystywaniu całości twojej energii, z którą przychodzisz na sale treningową.   Słowem Podsumowania Program zaproponowany przez Jasona jest niewątpliwie interesującą opcją, którą warto poddać próbie. Poradzą sobie z nim początkujący, ale nie stanowi to żadnego ograniczenia. Eklektyczny rozwój na, jaki stawia ta metoda pozwoli wzmocnić ci równocześnie wszystkie partie ciała i wyszlifować podstawowe techniki stosowane na siłowni, takie jak: – wyciskanie sztangi – przysiady ze sztangą -martwy ciąg